Veel gestelde vragen

Hebt u een vraag aan Glansbeek Draagtassen? Misschien hebben wij het antwoord al eerder gegeven. Hieronder vindt u de 'Veelgestelde vragen' per categorie. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op via het contactformulier op klantenservice pagina of stuur een email naar [email protected].

Bestellen

  1. Hoe kan ik een artikel zoeken?

    Als u snel een artikel wilt zoeken kunt u een zoekterm bovenin het scherm plaatsen. Vul hier de omschrijving of het nummer van het artikel in. De zoekresultaten verschijnen direct tijdens het typen. Verfijn uw zoekopdracht met meer woorden of cijfers voor betere resultaten.
  2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Plaats een artikel in het winkelmandje. Als u vervolgens op het mandje klikt, kunt u de bestelling afronden.
  3. Hoe plaats ik een artikel in het winkelmandje?

    Hebt u een artikel gevonden dat u graag wilt kopen? Klik dan op dit artikel. U krijgt de productdetailpagina te zien met meer informatie over het gekozen artikel. Kies eventueel uw maat en klik vervolgens op 'In Winkelwagen'. Het artikel is nu automatisch geplaatst in uw winkelwagen. Er verschijnt een scherm met daarin de inhoud van uw winkelwagen. U kunt verder winkelen of de bestelling afronden.
  4. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens opgeven?

    Bij de eerste bestelling worden uw persoonlijke gegevens gevraagd. U ontvangt na uw bestelling een welkomstmail van Glansbeek Draagtassen met daarin uw inloggegevens. Deze gegevens kunt u gebruiken bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Als u een bestelling plaatst bent u niet automatisch aangemeld voor onze e-mailnieuwsbrief.
  5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed geregistreerd is?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een orderbevestiging per email. De orderstatus kan ook bekeken worden op de account pagina, door in te loggen met uw persoonlijke gegevens. Ontvangt u de orderbevestiging niet binnen 24 uur, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon 020-6142420 of per e-mail [email protected]. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  6. Kan ik een bestelling annuleren?

    Nee, het is niet mogelijk om een geplaatste bestelling te annuleren. Wilt u de bestelde artikelen niet hebben? Stuur de artikelen na ontvangst retour naar Glansbeek Draagtassen.
  7. Kan ik meerdere stuks van hetzelfde artikel bestellen?

    Ja, het is mogelijk om meer stuks van hetzelfde artikel te bestellen (mits deze op voorraad zijn). Wilt u meer stuks van een artikel in dezelfde maat bestellen? Verhoog dan het aantal stuks in de winkelwagen. Wilt u een artikel in verschillende maten bestellen? Bestel dan per artikel een andere maat. De artikelen worden per maat in het overzicht van de winkelwagen getoond.

Betalen

  1. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij glansbeekdraagtassen.nl?

    U kunt betalen met Ideal, of per bankoverschrijving. Als u kiest voor betalen per bankoverschrijving ontvangt u een email met alle gegevens die u kunt gebruiken bij internetbankieren van uw bank. Uw bestelling wordt verzonden nadat uw betaling is ontvangen.
  2. Is het veilig om te betalen in de Glansbeek Draagtassen webshop?

    Ja, Glansbeek Draagtassen garandeert dat uw gegevens versleuteld worden verstuurd en worden nooit aan onbevoegde derden verstrekt.
  3. Is het mogelijk om te betalen met een acceptgiro of onder rembours?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk.
  4. Kan ik online bestelde artikelen in de winkel afrekenen?

    Nee, de producten die in onze webshop worden bestelt, kunnen niet in de Glansbeek Draagtassen showroom worden afgerekend. Mocht een artikel niet goed zijn, dan kunt u het artikel vanzelfsprekend wel naar de Glansbeek Draagtassen showroom terugbrengen. Je ontvangt het bedrag van het artikel dan retour.
  5. Ontvang ik een betalingsbevestiging per email?

    Ja, u ontvangt een order-, betaal- en verzendbevestiging per email.
  6. Hoe kan ik een betalingsbevestiging ontvangen?

    De betalingsbevestiging ontvangt u automatisch per email na het betalen van elke bestelling.
  7. Zijn alle prijzen exclusief BTW?

    Ja, alle op de site genoemde prijzen voor producten of andere services zijn exclusief BTW.

Bezorgen

  1. Na hoeveel dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

    Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 17:00 uur worden gemiddeld binnen twee a drie werkdagen afgeleverd, tenzij anders vermeld op de website bij de productinformatie.
  2. Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?

    Ja, het is mogelijk de bestelling te laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres. Kies bij het plaatsen van een bestelling, na het invullen van uw gegevens, voor een 'Wijzig afleveradres'. Daar kunt u het adres invullen waar u de bestelling wilt laten bezorgen.

Retour sturen

  1. Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?

    De Algemene voorwaarden kunt u vinden op onze website. Onderaan iedere pagina staat een link naar de informatie. U kunt ook de algemene voorwaarden downloaden in PDF formaat.
  2. Als ik niet tevreden ben met mijn aankoop, kan ik deze dan retourneren?

    Ja, u kunt artikelen, gekocht op glansbeekdraagtassen.nl, binnen 30 dagen retour sturen, retour brengen of omruilen in de Glansbeek Draagtassen showroom. Als u artikelen in de Glansbeek Draagtassen showroom terugbrengt of wilt omruilen, moet u de volledige bon (gekregen bij de bestelling) meenemen.
  3. Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Wij besteden veel zorg aan de verzending van onze artikelen. Mocht het voorkomen dat de levering niet juist is, dan kunt u de onjuiste artikelen terug sturen naar Glansbeek Draagtassen. Uiteraard ontvangt u het bedrag terug van de retour gestuurde artikelen. Retourneer artikelen die compleet, onbeschadigd en niet gebruikt zijn. Als u artikelen in de Glansbeek Draagtassen showroom terugbrengt of wilt omruilen, moet u de volledige bon (gekregen bij de bestelling) meenemen.
  4. Hoe kan ik een artikel retourneren?

    U kunt artikelen, gekocht op glansbeekdraagtassen.nl, binnen 30 dagen retour sturen, retour brengen of omruilen in de Glansbeek Draagtassen showroom. Als u artikelen in de Glansbeek Draagtassen showroom terugbrengt of wilt omruilen, moet u de volledige bon (gekregen bij de bestelling) meenemen.
  5. Als ik het product terugbreng in de winkel, krijg ik dan meteen mijn geld terug?

    Ja, als u bestelde artikelen retour brengt naar de shworoom van Glansbeek Draagtassen, ontvangt u op vertoon van de volledige bon (gekregen bij de bestelling) direct het aankoopbedrag terug.

Ruilen

  1. Als ik een artikel op glansbeekdraagtassen.nl heb gekocht, kan ik dit dan ook ruilen voor een ander product?

    Ja, u kunt artikelen die gekocht zijn op glansbeekdraagtassen.nl altijd terugbrengen, of ruilen voor een ander artikel of andere maat. Als u artikelen die u in de webshop hebt besteld terugbrengt naar de showroom, moet u de bon (gekregen bij de bestelling) meenemen. Artikelen online ruilen is alleen mogelijk door het artikel eerst retour te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
  2. Als het artikel dat geleverd is kapot blijkt te zijn, kan ik het dan ruilen?

    Ja, als een artikel kapot is, kunt u het retour sturen naar de Glansbeek Draagtassen. Terugbrengen of omruilen in de Glansbeek Draagtassen showroom is ook een mogelijkheid. Als u artikelen die u in de webshop hebt besteld terugbrengt naar de showroom, moet u de bon (gekregen bij de bestelling) meenemen. Artikelen online ruilen is alleen mogelijk door het artikel eerst retour te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Geef bij een onjuiste levering altijd op de retourbon aan wat er met het artikel aan de hand is en waarom u het retour stuurt.

Privacy

  1. Wat doet Glansbeek Draagtassen met mijn persoonsgegevens?

    Glansbeek Draagtassen gebruikt persoonlijke gegevens alleen voor de verzending van de bestelling. Wij verstrekken de persoonsgegevens niet aan derden (zie ook onze privacy policy).
  2. Hoe zit het met mijn privacy?

    Glansbeek Draagtassen heeft richtlijnen opgesteld voor het omgaan met de persoonlijke informatie van onze klanten. Deze zijn na te lezen in onze privacy policy.

Mijn account

  1. Hoe kan ik klant worden bij glansbeekdraagtassen.nl?

    U wordt klant bij glansbeekdraagtassen.nl door iets te bestellen of door naar 'Mijn account' onderaan de pagina te gaan. Hier kunt u zich aanmelden als klant van glansbeekdraagtassen.nl. U maakt dan een account aan waarbij u de gevraagde gegevens invult. Vervolgens kun je met deze gegevens op elk moment inloggen. Wij gebruiken deze gegevens alleen om uw bestelling op het juiste adres af te kunnen leveren.
  2. Als ik een account aanmaak, krijg ik dan automatisch de nieuwsbrief?

    Nee, u ontvangt onze emailnieuwsbrief alleen als u dat aangeeft bij een bestelling of als u zich al eerder hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. Na aanmelding houden we u maximaal één keer per maand op de hoogte van nieuwe acties, aanbiedingen en kortingen.
  3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    U kunt altijd automatisch een nieuw wachtwoord opvragen. Ga naar 'Mijn account' en kies voor 'Inloggen'. Onderaan ziet u 'Wachtwoord vergeten' staan. Vul alleen het bij ons bekende emailadres in, klik op 'Wachtwoord vergeten' en u krijgt uw persoonlijke toegangscode automatisch per email toegestuurd.

Mijn bestelling

  1. Mijn bestelling is niet bezorgd.

    Om te achterhalen waarom uw bestelling nog niet is bezorgd, kunt u eerst de datum van de verzendbevestiging bekijken. Deze bevestiging is per mail gestuurd. De status van je bestelling kun je checken op de webshop van Glansbeek Draagtassen bij 'Mijn account'. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  2. Wat is de status van mijn order?

    De status van uw bestelling kunt u checken op de website van Glansbeek Draagtassen bij 'Mijn gegevens'. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  3. Er ontbreken bestelde artikelen in mijn pakket.

    Sommige bestellingen bestaan uit meerdere leveringen omdat bestelde producten uit verschillende distributiecentra kunnen worden geleverd. Wij streven er naar dit zo veel mogelijk te voorkomen. Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  4. Ik heb een orderbevestiging ontvangen, terwijl ik geen bestelling op glansbeekdraagtassen.nl heb geplaatst.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  5. Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  6. Zijn de getoonde prijzen exclusief BTW?

    Ja, alle prijzen getoond in de webshop van Glansbeek Draagtassen zijn exclusief het geldende BTW tarief.

Mijn betaling

  1. Er is een verkeerd bedrag afgeschreven.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  2. Ik heb een betaalherinnering ontvangen, alleen klopt het openstaande bedrag niet.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  3. Ik heb onterecht een betaalherinnering ontvangen, gezien het feit ik (recentelijk) niets besteld heb.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  4. Ik heb onterecht een betaalherinnering ontvangen. Ik heb namelijk al betaald.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.

Mijn retour

  1. Ik heb het bedrag van mijn retour gestuurde artikel(en) nog niet ontvangen.

    Indien u artikelen naar de Glansbeek Draagtassen showroom retour brengt ontvangt u direct het aankoopbedrag terug. Als u artikelen via post heeft verstuurd ontvangt u het aankoopbedrag terug op het zelfde rekening nummer wat u bij de aankoop hebt gebruikt. Zodra wij de retour gestuurde artikelen ontvangen worden deze verwerkt en ontvangt u een bevestiging per email. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode en bank of financiële dienstverlener ontvangt vervolgens zo snel mogelijk het bedrag terug. Mocht u nog andere vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  2. Ik heb te weinig geld terugbetaald gekregen voor de artikelen die ik geretourneerd heb.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  3. Ik heb de betaal- en/of verzendkosten niet teruggekregen na retour sturen van mijn artikel(en).

    U krijgt alleen de betaal en/of verzendkosten terug wanneer u alle artikelen van een order gezamelijk retour stuurt. Daarnaast moet u ook werkelijk deze kosten hebben gemaakt. Indien u meent dat er toch een fout mee is gemaakt, neem dan contact op met onze klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  4. Ik heb een email over retouren ontvangen, maar ik heb deze artikelen nooit op glansbeekdraagtassen.nl besteld.

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  5. Wat is de status van de door mij retour gestuurde artikelen?

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  6. Op de retourbevestiging staan verkeerd(e) artikel(en)

    Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het ordernummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  7. Wanneer ontvang ik het geld van retouren terug?

    Indien u artikelen naar de Glansbeek Draagtassen showroom retour brengt ontvangt u direct het aankoopbedrag contant terug. Als u artikelen via post retour heeft gestuurd ontvangt u het aankoopbedrag terug op het zelfde rekening nummer wat bij aankoop is gebruikt. Zodra de retour gestuurde artikelen zijn ontvangen (dit duurt meestal 2 tot 3 dagen) worden deze verwerkt en ontvangt u een bevestiging per email. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode en bank of financiële dienstverlener ontvangt u vervolgens zo snel mogelijk het bedrag terug.

Glansbeek Draagtassen email nieuwsbrief service

  1. Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

    U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief door uw gegevens in te vullen in het betreffende kader op homepage. Of door bij een bestelling het betreffende vinkje te plaatsen. Wij gebruiken uw gegevens alleen om u maximaal 1 keer maand persoonlijk op de hoogte te houden van nieuws, acties, aanbiedingen en kortingen.
  2. Hoe vaak komt de nieuwsbrief uit?

    De nieuwsbrief komt onregelmatig uit maar nooit meer dan 1 keer per maand.
  3. Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

    U kunt zich afmelden voor de emailnieuwsbrief door op het woord 'Afmelden' onderaan de nieuwsbrief te klikken. U komt dan uit op een pagina waar u uw persoonlijke voorkeuren kunt aangeven. Afmelden kan altijd zelfstandig en is eenvoudig.

Glansbeek Draagtassen online

  1. Verkopen jullie in de webshop andere producten dan in de showroom?

    Ja, op glansbeekdraagtassen.nl zijn naast het reguliere aanbod ook exclusief online artikelen verkrijgbaar. In de showroom worden ook producten verkocht die niet online verkrijgbaar zijn.
  2. Hoe weet ik of een online artikel ook in de showroom op voorraad is?

    Als u graag wilt weten of een artikel verkrijgbaar is in de Glansbeek Draagtassen showroom, neem dan contact op met onze klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. Het is makkelijk om het artikelnummer alvast bij de hand te houden. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
  3. Mijn producten zijn uit mijn winkelwagen verdwenen.

    Het is inderdaad mogelijk dat artikelen uit de winkelwagen verdwijnen. Wanneer de producten in de winkelwagen zijn geplaatst, worden ze een uur gereserveerd. Na 60 minuten of langer niet meer actief te zijn geweest op glansbeekdraagtassen.nl, worden de gereserveerde producten automatisch uit het winkelwagen verwijderd. Mochten uw producten niet meer in de winkelwagen aanwezig zijn, dan kunt u ze natuurlijk opnieuw bestellen.
  4. Ik zie een foutje of ik mis iets op jullie site.

    Bij voorbaat dank dat u ons wilt helpen onze webshop zo actueel mogelijk te houden. Wij ontvangen graag uw verbeteringen of opmerkingen. Neem contact opnemen met de klantenservice per telefoon 020-6142420 of via [email protected]. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.